16 November 2014

Dasar Menumpang!

Assalamualaikum.

Haa nie haku nak buat luahan hati yang tersimpan sejak semalam. Geram pulak haku dengan satu makhluk nie. Dah la datang menumpang dekat 'tempat' haku. Memalukan haku pulak tu. Heyy tolong lah sedar diri sikit. Kalau dah menumpang tu buat la cara menumpang. Kira bagus aku tak mintak sewa. Mohon jangan duk angkut geng pulak. Hengko 'sorang' pun dah buat aku serabut tau tak! Eeee rasa nak picit biar kau lenyap dari muka bumi nie. 

"Amboii marah kemain."

"Rileks ahh jerawat je kot"

"Jerawat nie musuh no. 1 tau tak!"


Hahhahaha gimik je lebih haku nie. Saja nak buat drama sikit. Kot kot ada mana mana pengarah ternampak entry haku nie terus nak haku berlakon ganti Nora Danish ke? (mimpi la hengko)

Well siapa je suka dengan cik jerawat nie? Cuba korang citer kat haku. Takda satu pun hamba Allah yang suka kepada cik jerawat nie. Suka sangat mendampingi muka muka kiut macam haku. Ingat boleh lah jadi sahabat baik? hahh?  Haihh nasib baik seketul je naik kat dahi. Seketul pun sakit dia kemain. Nak nak pulak time solat tengah sujud tadi. Perghhh terbaik baq hangg! 

Tapi biasalah lah naik jerawat seketul dua. Satgi kalau flawless sangat orang duk mai tanya rahsia kecantikkan pulak. Jenuh nak menjawab soalan soalan peminat. So biarlah begini, hehe.

End.



8 comments:

Cik Nadyya said...

amboi.. mara bnauu. igt nape laa. sbb jerawat upanya. hahahahah. memang stress uhh lau muncul jerawat ni ><

Miss Yana said...

Haha..OMG, pasal jrwat upenyer..samala kite, byk naw angkut geng duk skli..huk2

Siara Elina said...

Jerawat memang menggangguuuu --' Sekarang saya ada jerawat bawah dagu.. iskh iskh iskhhhhhhhhhhhhh

Miza Idgihat said...

Dushhhh tertipu sudahh. Hahahaha. Gimik dia. XD

Samalah. Tangan sah tak reti duduk diam. Akan dipicit erawat dipipi ni. ^^ Sep sikit :D

Miza Idgihat said...

Dushhhh tertipu sudahh. Hahahaha. Gimik dia. XD

Samalah. Tangan sah tak reti duduk diam. Akan dipicit erawat dipipi ni. ^^ Sep sikit :D

Izzati Amira said...

adeh! ingatkan apa la tadi.. hehehe.

nanti da flawless share tips plis. ihihih

Fwani said...

terbaik.. ingt kan mrh sapa la tadi.. hahaha.. this made my day.. haha...

aswadz said...

ingatkan mrh kat sape td... jerawat rupa nyer.