13 February 2014

Aku Adalah Aku..

Assalamualaikum.

Hello rakyat jelata sekalian. Well cuti aku masih berbaki lebih kurang 2 hari macam tu. Actually aku pun pening nak balik kolej hari Sabtu atau Ahad. Tiket bas tak beli- beli lagi. Baju dah siap packing tapi aku dah 'punggah' balik sebab i have no clothes to wear time nak keluar ngedate dengan cinta hari tu. Yang lawa lawa aku dah packing dalam bag, tinggal yang buruk buruk ja dalam almari tu, haha. 

Tengoklahh, intro setiap entry aku tak pernahnya nak 'seteqait' to the point, haha. Well, itulah cara aku. Orang kata sebelum nak jatuh cinta dengan seseorang tu kita kena kenal dulu baik buruk orang tu. Barulah kita tahu orang tu sesuai ataupun tak untuk jadi pasangan kita.

Aku stalker? Betullah kot. Haha aku kalau dapat stalk orang perghhhh, you better watch out babehh! *goyang bontot* Stalk orang? Tak bermaksud aku nie kepochi mahupun minachi. Kalau aku stalk pun just orang tertentu, contohnya macam boyprengg aku, haha. But i have big problem, bila aku stalk balik balik nanti aku pulak yang sakit hati tapi tetap nak stalk, gilaa! Alahh korang pun mesti pernah kan?
Lets say korang clash, pastu hari hari stalk account facebook ex korang untuk tahu pasal life dia. Apa dia tengah buat sekarang, sihat ke, dah ada penganti baru ke and so on. 

Maybe aku tak boleh jadi seperti 'bekas madu' aku tu, but im sure that im gonna be much better than her. Well, siapa tak happy kalau tengok orang yang dia sayang happy kan? Macam tu jugak lah aku. Okayy lah, aku mengaku sometimes im easily get angry, jealous and im pretty good in sulking! *muka bangga* hahahaa. Tapi aku terpikir sampai bila aku nak marah, cemburu, merajuk sebab benda yang tak patut aku marah, cemburu dan merajuk??????? Well, i guess i should change before he give up. 

Mungkin aku buat semua tu just nak kan perhatian dia. Yelahh kitaorang nie dikira bercinta jarak jauh jugak lahh. Dapat jumpa pun kalau aku balik Penang. But i just need to trust of him, i need! Sehari tak dengar suara dia tak boleh tidur aku dibuat nya and i mean it guys. Nie dah kes angau teruk wehh. Just imagine, setiap kali aku rindu dekat dia mesti laju ja air mata nie nak keluar. Then bila dia call dengar aku menangis mesti dia akan cakap "Alolololo, kesiannya dekat budak busuk nie" Mau mengamuk aku dia panggil macam tu haha but its quiet cute actually. Dia pun dah paham sangat dengan perangai manja aku nie. Maybe this is the reason why dia sanggup habis kelas ja terus balik sebab nak jumpa aku. Bak kata dia "Saya tak rasa susah pun. Lagipun awak bukannya selalu balik, bukannya kita dapat jumpa selalu" *im touched*

Supposed today dia dah balik, al maklumlah Kedah kan cuti Jumaat and Sabtu tapi besok dia ada kelas ganti pulak. So maybe Sabtu nie adalah date terakhir kitaorang before aku balik kolej, hmm. Sedang menanti panggilan dari dia tapi macam lambat lagi ja. Sekarang baru pukul 2, dia habis kelas pukul 4 macam tu, hmm. Sabarlah wahai hati, tak lari gunung dikejar. :')

Thank you.


No comments: