7 September 2013

Kehidupan di KPJUC, Nilai.

Assalamualaikum.

Hi hi hi everyone! Dah lama aku tak update belog usang nie. Maklumlah kehidupan sebagai pelajar plus perantau di tempat orang nie memang banyak mengajar aku untuk belajar hidup daripada zon selesa. Dan banyak mengajar aku erti kesabaran. Contohnya, sabar menunggu turn untuk masuk toilet, sabar menunggu turn untuk iron baju dan paling penting sabar dengan kelembapan internet. 

Ehem ehem ehem, for your information, semalam 6th September 2013 was my birthday! Dan sekarang aku dah offiially menjadi sweet 18 teenagers. *tabur bunga* hahaha. 

Tapi nothing special happen. Takda baling-baling tepung atau telur. Kekurangan bajet mungkin. Aku pun ternanti-nantikan saat-saat disimbah dengan tepung tapi sayang seribu kali sayang, hanya mimpi tinggal mimpi. Tediaaa ayat, macam dimintak dilempang selaju yang mungkin. 

Sedikit terasa sebak sebab tak dapat sambut birthday aku dengan my family for sure yang kini jauh di utagha tanah air. Tapi aku dapat celebrated dengan housemates aku. Kita orang pergi makan McD. And guess what????? We're craving for McD almost a week, kahkahkahkah. Bila call for delivery memanjang ada masalah teknikal. Pastu pergi karoake! Sumpah gempak dan happening gila. 




nielah muka-muka bakal jururawat ! kihkih insyaAllah :)

Actually aku nak sangat sangat sangat sangat sangat cerita pasal life aku kat sini. Memang banyak benda aku nak story and share dengan korang tapi aku malas sangat sangat sangat sangat nak taip :'(

 before ke class semalam. Berjubah gituuuuu, hihi

terserlah kependekan aku. Actually, bukan aku yang pendek, tapi diorang yang tinggi sangat!

Sekian.



5 comments:

azimahshukor said...

wahhh comelnye nurse2 semua <3

Anonymous said...

xsangka ade student nurse 52 wat blog...

Anonymous said...

Sis nak tanya lah. Saya akan masuk kpj tak lama lagi and ada satu perkara yang saya musykil sesangat ni. Iaitu tatacara berpakaian. Yang perempuan tu kena bertudung ke walaupun sebenarnya dia free hair. And tak boleh pakai seluar ke time kuliah? Serious ah? Tp saya tngk gambar sis ada je pakai kemeja. Itu time kelas ke bukan? Huhuhu saya sangat nak kan kepastian. Thanks. Good luck jadi nurse sis^^

Anonymous said...

Sis nk tnya,, kt kpj boleh pakai jubah tk semasa kuliah??

Noon said...

Salam. Okay tak belajar kat kpj? Environmemt, lecturer ke semua okay tak? Please reply