8 June 2014

Sundate.

Assalamualaikum.

To be honest memang aku tak mengikuti langsung perkembangan dekat blog. Tapi tak bermakna aku dah lupa pada dunia blog nie.
Maaf sebab dah jarang sangat biar blog nie kosong tanpa entry entry baru (kau bajet ada orang singgah, baca blog kau yang tak seberapa nie)

Hahahaha well thats not an issue act.
Okay lah. Malas nak cerita intro yang mungkin memakan masa selama 3 hari 3 malam untuk habis korang menelaah so aku just straight cerita pasal kejadiaan yang berlaku pada hari ini.

8 Jun 2014 bersamaan hari Ahad yang sepatutnya aku dah berambus balik Nilai tapi delay satu hari sesuka ayam jantan belakang rumah jiran aku buat cuti sendiri, kahkahkah.
So hari nie seperti yang dijadualkan aku bersama encik botak tercinta keluar ngedate, pewiiiitt. Macam biasa, tempat wajib dilawati adalah Quessbay Mall. Sampai ja, pusing pusing jap cari tempat untuk makan then pergi tengok wayang. Cerita hantu siam versi kelako. Not bad lah. Jalan cerita dia lebih kurang macam Pee Mak. Tu pun kalau korang pernah tengok cerita Pee Mak tu.

...................................................................................................................................................................

Ada satu tempat nie memang aku teringin sangat nak pergi. So si boyprengg dah pun memenuhi hajat aku dengan membawa aku ke tempat tersebut. Nak tahu ke mana kita orang pergi? jengg jengg jengg













Haaa inilah Street Art. Kat Penang ja ada benda nie, hihi.
Actually banyak lagi lukisan lukisan yang cantik yang aku tak peluang nak bergambar bersama. Yelahh nama pun weekend kan? So orang pun ramai. Nak ambik gambar pun kena tunggu turn. 

Tempat nie agak luas so kalau korang pergi aku suggest kan korang sewa ja basikal. Tak delah rasa letih sangat. Murah ja. RM 10 satu basikal. Memang seronok sangat nak nak pulak kayuh basikal dengan buah hati. Acah acah sweet gitu, kahkahkah. Tapi kita orang pergi tak lama pun. Pergi pun dah petang sangat. Hmm maybe nanti boleh pergi lagi? 

p/s: Besok balik kolej semula. hashtag malasnakmampos !

4 comments:

Zen said...

just wow! :O

eizz said...

Jelesnya. Takpernah sampai penang lagi. Teringin nak pegi sana :(

Geng NASA said...

Sweet! tahun lepas baru je Geng NASA pegi penang best gila.. naik basikal pusing georgetown wink!

♥ Miss Simple ♥ said...

untung larh deme .. haha ,,, ieka pown xsmpai gy .. hrap jea duk penang .. huhu