1 March 2013

Tarikh Keramat !

Assalamualaikum.

Alhamdulillah. Masih diberi kesempatan untuk melihat dan menghayati keindahan ciptaan Ilahi pada hari Jumaat yang mulai ini.

Mungkin semua orang dah tahu bahawa result SPM akan diumumkan pada tanggal 20 Mac 2013. Saya ulang 20 Mac 2013. Cuma tinggal lagi 19 hari sahaja lagi. Dah bersediakah calon-calon SPM 2012 untuk menghadapi realiti yang akan tiba nanti. Bermulalah titik tolak, dan arah tujuan hidup kita selepas ini. Hanya Allah sahaja yang tahu apa yang Aida rasa sekarang. Nervous, cuak semua ada. Lengkap dalam satu pakej!

Aida baru ja lepas kemaskini borang UPU online. Tapi selepas dapat result nanti, Aida akan kemaskini kembali permohonan tu mengikut keputusan SPM dan kemampuan Aida. So, Aida just nak sarankan kepada sesiapa yang dah isi borang UPU secara online tu, kemaskini kembali borang anda mengikut kesesuaian keputusan SPM anda. 

Apa-apa pun, tawakal saja kepada Allah. Kita semua dah usaha sebaik mungkin. Yang selebihnya serahkan saja kepadaNya. Yang penting jangan lupa solat dan berdoa agar kita semua mendapat keputusan yang terbaik. Yang dapat membanggakan ibubapa dan guru. AMIN :')


*lukisan kanak-kanak ribena* -..-'

Thank you. 



6 comments:

zulaika zulkifly said...

huhhh , dah menggigil dah neyh !

Unknown said...

arghh, saya tak sedia lagi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Njlakuzai said...

Haishh samalah kite :D btw,awak di tag http://budakgilainternet.blogspot.com/2013/03/2nd-march-segmen-siapa-blogger-bertuah.html :)

nurains said...

hehe sabar, nanti dah nak hari keputusan lagi gugup.

Fanaaaaaa said...

same goes with me, aida :)
good luck okay :)

N A S said...

arrr sy tak sedia lagi aida . btw good luck to you dear